W ramach gminnego programu „Aktywni i potrzebni – gmina Wielka Wies przyjazna seniorom” 25 sierpnia odbyła się wycieczka do Krynicy Zdrój. Pierwszym punktem naszej wyprawy, w której wzięła udział bardzo liczna, bo 100 osobowa grupa, był wyjazd kolejką gondolową na Jaworzynę Krynicką – 1114 m n.p.m – niektórzy radośni, niektórzy pełni obaw, ale wszyscy dotarliśmy na szczyt. Stamtąd, pod opieką wykwalifikowanych przewodników zeszliśmy do schroniska, obejrzeliśmy papieską kapliczkę i malutkie muzeum, chętni spróbowali tradycyjnej „schroniskowej” szarlotki. Po powrocie z Jaworzyny, w Karczmie Regionalnej czekał już na nas obiad – regeneracja sił była niezbędna przed dalszym zwiedzaniem. Następnie, w dwóch grupach spacerowaliśmy po centrum Krynicy, a przewodnicy zaznajamiali nas z zabytkami i historią miasteczka. Na koniec, mieliśmy czas wolny – na kawę, lody, drobne zakupy czy odwiedzenie i skosztowanie wód zdrojowych z pijalni. Co ważne, przez cały dzień sprzyjała nam pogoda, idealna na zwiedzanie. Zmęczeni, ale pełni wrażeń, w godzinach wieczornych wróciliśmy do domów.

Dziękujemy wszystkim seniorom za przyjemnie spędzony wspólnie czas i zapraszamy na kolejne atrakcje.